Sah Prochessro – Turnee Şah Online, Forum , Evenimente

Sah Online, Turnee, Forum Şah, Evenimente Sah

Problema nr.2 Albul muta si da mat in 4 mutari! Adolf Andersen ''Aufgab.f. Schachsp", 1842

Posted by prochessro pe 7 mai 2008


Adolf Andersen ”Aufgab.f. Schachsp”, 1842
alb:pionii:h2,f3 nebunii:Ne8,Nd8 rege; Rh8
negru: pionii h3,h7 Rh6-rege
Albul muta si face mat in 4 mutari.

Mosnegutu Emil Ioan

6 răspunsuri to “Problema nr.2 Albul muta si da mat in 4 mutari! Adolf Andersen ''Aufgab.f. Schachsp", 1842”

  1. prochessro said

    Astept dezlegarile voastre

  2. Musat Marian said

    super buna prb , lucrez la ea de 2 zile si azi cand am crezut ca am gasit raspunsu ce sa vezi am gresit ,e o problema destul de complexa 😉

  3. prochessro said

    succes la rezolvarea problemei

  4. Musat Marian said

    1. Nh5;Rh5
    2. Rg7;h6
    3. Rf6;Rh4
    4. Rg6 SAH MAT 😀 😉
    a fost o problema destrul de complexa cum de altfel am mai zis dar nu era e problema de care sa stea pe site din cate vad eu aproape 1 luna , orcum a fost dificila lundu-mi ceva timp pentru a o rezolva;)

  5. rodantero said

    foarte frumoasa problema…si rezolvarea…Felicitari!

  6. Micu Ronaldo said

    bine bine doar daca ai ocazia sa termini acest joc in patru miscari!

Lasă un comentariu