Sah Prochessro – Turnee Şah Online, Forum , Evenimente

Sah Online, Turnee, Forum Şah, Evenimente Sah

Campionatul Judetean de SAH Mures

Posted by alekhine4 pe 2 Martie 2009

Locul1: Anton Teodor

mosnegutu-emil-ioan
Locul3: Mosnegutu Emil Ioan

Campionatul s-a desfasurat la Facultatea Dimitrie Cantemir, organizatorii au facut o primire calduroasa, conditii de joc si toate celelalte au fost de o calitate impecabila. La sectia de liceu baieti au participat 12 concurenti, urmand ca fiecare sa joace cu fiecare. Turneul a fost dotat cu numeroase premii, chiar si ultimul loc a fost premiat. Rezultatele au fost urmatoarele:

1 Anton Teodor 11 pc din 11 posibile CSS TARGU MURES

2 Szillag Istvan 9,5 pc CSS TARGU MURES

3 Mosnegutu Emil Ioan 9,5 pc neclasificat

4 Vass Gergely 8 pc CSS TARGU MURES reprezentantul Tarnaveniului

5 Vlad Vijel 7 pc neclasificat Sighisoara

La acest turneu am avut ocazia sa-l intalnesc pe Anton un jucator care a castigat fara mari probleme turneul.Mare mi-a fost mirarea cand la echipa Sighisoarei antrenorul era domnul profesor Clotan Marius, un jucator foarte bun, participand adesea la campionatele organizate de Florin. Am ramas foarte satisfacut in ciuda rezultatului meu, ca am putut sta de vorba cu domnul profesor Clotan Marius, ca l-am vazut la lucru pe Anton Teodor si am vorbit cu sahisti veniti din toate partile judetului. O experienta foarte frumoasa pe care nici la nationale nu am trait-o.

Imagine Targu Mures

Imagine Targu Mures

2 Răspunsuri to “Campionatul Judetean de SAH Mures”

  1. alekhine4 said

    Merci Florine am vrut sa adaug poze dar nu am reusit.

  2. cu placere incerc si eu sa contribui cum pot🙂

Lasă un răspuns

 
